20 Kasım 2013 Çarşamba

Nur Sürer - Asi ve Sultan'ı severek oynadım

Sevgili Nur Sürer... İzleyici Platformu için Gönül Dokgöz ile yaptığı özel söyleşide bakın ne güzel şeyler söylemiş 'Asi'miz için...
Şimdiye kadar izleyicinin çok sevdiği dizilerde yer aldınız. Bunların içinde en severek oynadığınız rolünüz hangisi ?
Sanırım 6-7 dizi de oynadım bu güne kadar ama içlerinde Asi ve Sultan'ı severek oynadım
 Ihlamurlar Altında ve Asi dizileriniz yurtdışında da çok sevildi ve yetmişin üzerindeki ülkelerde yayınlandı. Sizce farklı kültürleri bile aynı sevgide birleştiren bu iki dizinin büyüsü nedir?
Bir defa çok yerel olması çekildikleri coğrafyada yaşamını sürdüren insanları kendi yerelliği içinde samimi bir şekilde anlatmış olmamız olabilir diyorum.
 Asi döneminde Antakya'da set dışındaki zamanlarınızı nasıl geçiriyordunuz ? 
Aslında nerdeyse 3 yıl kaldık ve Antakya'yı şu anda bir Antakya'lıdan daha fazla biliyorum diyebilirim arkamda halen sıkça görüştüğüm bir yığın yoldaş bıraktım.
Bu özel haberin tamamına İzleyici Platformu linkinden ulaşabilirsiniz...
http://izleyiciplatformu.com/haber/794-soylesilerinterviews-yonetmen-sinemasina-inanan-bir-oyuncuyuminc-englis.html

Görsel izleyiciplatformu.com'dan alıntıdır, erişim tarihi 20.11.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder