25 Nisan 2012 Çarşamba

Oyunculuk serüveni...


Sevgili *naile*'nin, Murat Yıldırım'la blog post'u yorumunda kalmasına kıyamadığım yazısını... birkaç resimle birlikte getireyim istedim güncel sayfalarımıza...

Sevgili e.min… orada değildik… ama oradaymışız gibi her saniyeyi… alınan her soluğu bizimle de paylaştığın için çok teşekkürler…
ve izninle de bir teşekkür kadim Forumdaşımız Sevgili Alina'ya… eğer onun Facebook sayfasına eklediği Fotoğraflar olmasaydı… habersizce… kendi yoğunluğum arasında kaybolup gidecektim… 
e.min'im… gönül ister ki… Sevgili Murat Yıldırım'da benim kadar senin satırlarını fırsat bulunca özenle okur… çıkarımlar yapar…
ve...
umarım...
olur da kendisini yorumlaması istense, ancak bu kadar incelikle anlatır...
Tanınmanın ötesinde… kendi coğrafyasının sınırları dışında izlenmek dahası sevilmek…
ve bunu ilk elden… ilk ağızlardan duyabilmek genç bir sanatçı için muhteşem bir duygu olmalı… ne mutlu ona...
ve unutmadan… böyle güzel bir toplantı için özveriyle emek veren hiç bir ayrıntıyı gözden kaçırmayan herkese ben de teşekkür ederim...
Ben kendi adıma sıkı sıkıya Asi Coğrafyasına Demir atmış durumdayım…
Sevgili Murat Yıldırım'ın söyleşilerini okurken… içimin çoğunlukla da hafiften burulduğunu itiraf etmeliyim…
Oyunculuk serüveninde nedense Asi'yi birazcık da olsa es geçiyor gibi geliyor…
bunu da istedikleriye/istemedikleriyla anlamaya çalışıyorum…
doğal olarak son işleriyle gündemde olmak istemelerinden…
yada hem isimlerinin, hem de canlandırdıkları karakterlerin bir tabuya dönüşmesini istemediklerinden… olsa gerek…
kim bilir...
bu belki de, Oyunculuğun olmazsa olmazlarından…
biz... "bir kır kahvesinde hayalle gerçeği" harmanlamıştık… ya...
AsiDemir'e gözü… yüreği değen herkes gibi…
Sevgileriyle… heyecanlarıyla… uzak-yakın diyarlardan koşup gelen AsiDemir sevdalısı konuklar,
AsiDemir'e damga vurmuş… anlam kazandırmış… yağmurdan nasiplenmiş olarak…
belki Antakya değil ama, yağmurlu bir Istanbul gününde… yüreklerinde… akıllarında hayalle gerçeği harmanladıkları duygularla evlerine mutlu ve güzel anılarla dönmüş olmalılar…
çok yaşa Sevgili Demir...
Ömrün uzun… yaşamın güzel olsun Sevgili Murat…
nice yaşlara… Doğum günün kutlu olsun…
Sevgili e.min... senin şahsında emeği geçen herkese bir kez daha çoooook teşekkürler…
*naile*, 25 Nisan 2012




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder