1 Haziran 2012 Cuma

Asi Yunanistan'da yayına başlıyor


Dizifilm.com'dan bir yorum Yunanistan'dan 'Asi' haberler getiriyor bize...
"Tam tersi dünyanın çoğu yerinde esti geçti,birilerinin yüreklerini vurup duruyor Asi'nin dalgaları..hala.."

TUBASİ arkadaşımızın bu güzel cümlesinin altına minik bi haberde ben vermek istedim..Asi 6 Hazirandan itibaren Yunan kanallarında yayınlanmaya başlıyor..Tanıtım fragmanı bile şimdiden izlenme rekoru kırıp buralarda büyük bi yankı uyandırdı..Yunanistanda da efsane olma yolunda ilerliyor dizimiz diyebiliriz..Diğer ülkeler dizimizin kıymetini biliyor..Muhteşem etkileyici bi fragman hazırlanmış..Tebrik etmek gerek..

Asi ve Demir karakterleri hakkında yapılan yorumlara göz gezdirdim de, sonuna kadar katılıyorum..Evet, Demir karakteri ekranlarda ki sıradan klişe karakterlerden biri olsaydı belki bikaç ay içinde unutulabilirdi fakat öyle olmadığı için hala aklımızda..

Asi bir diziden çok daha fazlası,bi efsane..

Sevgiler...
Arzu!!, dizifilm.com , 1 Haziran 2012


Yunanistan Tanıtım Fragmanı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder