15 Haziran 2012 Cuma

Sn. Nail Yurtsever & Sn. Eylem Aktaş

Sayın Nail Yurtsever

Gönüllerimize Asi Dizisi müzikleriyle taht kuran müzik insanı... Bu sene bizi, bir başka projesinden gelen 'En İyi Dizi Müziği' Altın Kelebek ödülüyle sevindirdi. Başarılarının devamını diliyoruz. 


Asi Dizisi müziklerinden bahsedipte 
Sayın Eylem Aktaş'ı 
anmadan geçebilir miyiz? 
O berrak sesiyle bizlere sevdirdiği asi sözleri... 
hepsi birbirinden anlamlı asi güfteleri onun sesinden dinlemek ayrı bir keyifti. 

Kendisi'nin resmi web sitesini, linkini sayfamıza almak için ziyaret ettiğimde bakın ne karşıladı beni orada. Bizler için zor zamanlar demek olan Alili bölümler. 29. Bölüm... Ali bir telefon görüşmesiyle Demir'i ekarte edip Asi ile yalnız yemek yeme fırsatı yakalıyor. Bir tekne güvertesinde hazırlattığı akşam yemeğine Asi'yi götürürken radyoda dinledikleri bir müzik var... bir kublesi ulaşıyor kulaklarımıza,

                                                            Ben kime bağlanmışım
                                                            Ağlıyorum gizlice


Ali bu parçanın Asi'yi etkilediğini ve durgunlaştırdığını düşünerek değiştirmeyi öneriyor. Asi müdahale ediyor... 'Kalabilir mi?"

Sevgili Tuba Büyüküstün, Asi'den sonraki projesi olan Gönülçelen'de 'Hasret' karakteri olarak bu parçayı söyledi.  Bu ilginç tesadüf beni her nedense çok hüzünlendirmişti...
                                               http://www.eylemaktas.com/ 



Hasret

O gözler bana
Eskisinden yabancı
İçimdeki bu sevda
Hiç dinmeyen bir acı
Ruhumun kederinden
Gözlerim yaşla doldu
Ağlıyorum derdimden
Bana bilmem ne oldu

En candan arkadaşım
Ruhumu saran gece
Ben kime bağlanmışım
Ağlıyorum gizlice
Kimsesiz sararmışım
Derdime şifa verin
Kalbimdeki yaralar
Daha, çok daha derin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder