15 Kasım 2012 Perşembe

Birine birşey olsa ben yanacağım...


26 Ekim 2012, Asi'nin 5. yıl dönümü etkinliklerinden bir alıntı...

"Asi hakkında oturup da adamakıllı bir şeyler yazmaya elim hiç varmadı. Çünkü biliyorum, beceremeyeceğim. Ruhları birbirine karışan o iki insanda kendi ruhumu buldum ben en çok. Öyle karmaşık şeyler ki bulduğum kendim bile anlamazken ifade etmesi çok güç.. Bunun bir dizi olduğuna inanmak istemiyorum. Ben onları hep kalbimin bir köşesinde apayrı bir yerde saklayacağım. Hep gerçek gibi düşleyeceğim, yaşananları bir parçammış gibi hatırlayacağım. Onlar pek çok saçma ilişkinin ardından gerçek sevgiyi gösterdiler. İyi ki de gösterdiler, iyi ki de bu kadar içimize işlediler. 
Aşkın asıl manasını anlattılar bize. Sevdiğinin gözlerine bakınca yok olmayı, gururun bile engelden sayılamayacağını gösterdiler. Her bakışmalarında, her dokunuşlarında içim titredi benim. Sahiden durdurmak istedim orada zamanı. Hiç bitmesin istedim, saatlerce doymak bilmeksizin seyretmek istedim. Kıyamasınlar istedim birbirlerine, birine bir şey olsa ben yanacağım zannettim. . Böyle güzel duygular yaşattınız ya bizlere tüm ekip emeklerinize sağlık, efsane demek çok yavan kalacak Asi için. Asi, asi, asi.. diye bağırıyor yüreğim yalnızca Asi.."

tubarni, dizifilm, 26 Ekim 2012

ANTE /   17.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder