2 Kasım 2012 Cuma

Zihnen hür, kalben bir ömürlük...


26 Ekim 2012, Asi'nin 5. yıl dönümü etkinliklerinden bir alıntı...

"bana, dedi, bir isim ver,
varlığım olsun.
durdu, aklından yeni bir şey geçti. bana, dedi, sen isim ver, varlığım senin olsun.
bana öyle bir isim ver ki senin adının yanında dursun.
seni anan beni de ansın. seni hatırlayan beni hatırlamadan olmasın.
bir "ile'' koy aramıza bizi birbirimize bağlasın."

şiir: Nazan Bekiroğlu

 
Böyle sevmek, böyle bakmak... 
Bakışlarından yangınlar çıkıyor, sessiz çığlıkları kasırga yaratıyor zihnen hür, kalben bir ömürlük sevmeye hükümlü yüreklerinde.
Böyle sevilmek, böyle yanmak... Murat da Tuba da zirvelerini bu iş ile gördü bence. Demir'i de Asi'yi de öyle gerçek kıldılar ki, bundan sonrası yaban, bundan sonrası onlara tufan.
Bir de şey var, ''uçurum gibi dikine bakan gözler.'' Hah işte, Tuba'nın gözleri bir daha hiç bu kadar dikine bakamayacak mesela.
Ya da Murat, bir daha ''bi kerecik yanağından öpeyim.'' gibi bir sahne yaşayamayacak, öyle gözleri dolup öyle yutkunamayacak.
Çok şeyler var daha, ama her şeye rağmen; iyi ki varsın ASİ.

mariaa puder, dizifilm, 26.10.12



Resimler alıntıdır







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder