4 Haziran 2011 Cumartesi

Tuba ile buluşma...

Sevgili e.min,

Tuba ile tanışmana çok sevindim… Senin izlenimlerin önemli benim için… Yazdıklarının dışında farklı izlenimlerinin de var olduğuna inanıyorum… Bu arada sana ve usayken'e ayraç ve hazırlanan resimler için içten içe sitem ederdim… Keşke Tuba içinde yapsalardı derdim… (İtiraflar başladı) Aslında nedenini de tahmin ediyordum..Belki Murat Yıldırım'a ulaşmak daha kolay… Tuba biraz mesafeli… Olsun ben yine de isterdim… Bilirsin Tuba’ya kızsam da benim için farklıdır… Evin kızı gibi bana…Ya da öğrencilerim gibi… Ben kızarım ama başkasına da kızdırtmam misali… Çok benimsemişim demek ki…
Resimlere baktım… Çok tatlı ve asil… Yüreği de böyle güzel olmalı diyorum…Umarım yanılmıyorumdur… Bu konuda Tanrı yine adaletsiz… Diğer insanlar aynı güzellikte değil… Sevgili minikkulak’ın mektubunu da merak ediyorum aslında… Kızgınlıklarını da yazmış mıdır acaba... Bir anne kızını hem sever hem döver ya…

Güzel bir gün geçirdiğine sevindim…

Sevgilerimle…
CEYHAN /04.06.2011


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder