13 Eylül 2011 Salı

İki ağaç vardı... yan yana

… özlemlerimizi yine çok güzel ifadelerle dile getirmişsin.
O arka yolu özlüyorum bazen. Hani iki ağaç vardı yan yana, zaman zaman kızlar altında yatar hatta Aslan da. Asi ile Demir karşılaşır. Süheyla ve İhsan Bey merhabalaşırlar. O yolda yürümek istiyorum ben de.
Asya nasıl ulaştıysa diğer çiftliğe ben de ulaşırım herhalde.
Verandada Süheyla Hanım’a bir merhaba derim. Bahçede çalışanlar, o akşam Asilere yemeğe gidecekleri için Süheyla Hanım’ın dilber dudağı tatlısı yaptığını düşlemek isterim.
Onları, oyuncuların hepsini oraya Hatay’a götürmek yeniden yeniden yaşamak isterim herşeyi. 72 ve devamını kaldığı yerden çekebilecek bir yönetmen ararım düşlerimde.
Aynı olmasa da, aradan çok zaman geçse de, ben o aynı seyirci olarak dizinin içine girerek benimseyip hayatım boyunca onları izlerim.

Bugünü Antakya’da yaşayan arkadaşınız.

serapSU, Sohbet Köşesi, 13 Eylül 2011


funda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder