9 Ekim 2011 Pazar

Ekrandan... kalbe...

…şimdilerde bizimkiler yok ama sonra beraber çıkacaklar ortaya inşallah. Yüzleri dinlensin şimdilik. Sonra yine Sevgili Gönülce iki ayrı diziyi birleştiren klipler de yapar inşallah. TV’nin bir köşesinde bir dizinin reklamı ekran da öbür dizi. Biz istediklerimizi ekrandan cımbızla çekip kalbimize gömeriz tekrar tekrar…

Aaa pardon dalıp gitmişim yine....

Evet … ben de görüyorum, hatta izliyorum birçoğunu… Ama vaktim oldukça... Dizileri 3-4 bölüm atlasanız da kayıp olmuyor. Bunun tek bir istisnası vardı ki o dizide malum tek bir sahne en az 50 kere tekrar tekrar sonra izlenirdi. Öylesi gelmedi bir daha... Ama itiraf edeyim izlerken ben hala o eski karakterlerine dalıp gidiyorum Asi oyuncularının. Hatta her mimik her konuşmada dizinin çeşitli bölümleri arasında gidip gelmeme neden oluyor. Aslında bunu da seviyorum itiraf edeyim şimdi.

Fatma Hanım’ı görmedim. Sanırım Ökkeş ve Goncayı gördüm bir yerlerde elimde kumanda gezinirken. İnanın Neriman Hanım’la İhsan Bey’in bir dizide beraber oynamalarına bile fitim. Onlara gençleri sorma fırsatım olur belki diye...

Canımsın, Ali, Hüseyin, Hüseyin'in aşık olduğu kız arkadaşı dahil hepsini çoook özledim. Burnumda tütüyorlar. … … aklımda Kozcuoğlu çiftliğinde, hadi hayırlısı...

serapSU, Sohbet Köşesi, 7 Ekim 2011

TY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder