4 Ocak 2012 Çarşamba

Kül


Asi içinde çok büyük parçaları da yaratıyordu... Belki de birçok hikayeyi barındırıyor, o hikayelerden bir tanesinden bile dizi yapabilecek güce sahipti. O yüzden ki Tomris Hanım, Asi'den birçok dizi türetti, Kül ve Ateş, Kasaba gibi... Niyeyse hikayeleri güzel olsa dahi tutunamamışlardı hiçbiri. Antakya kabul edememişti onları, galiba tek sahipleri Asi ve Demir olmuştu çoktan. Ben de yakıştıramamıştım o dizileri oraya. O insanları garipsemiştim, seyirci de garipsemişti... Oralar bu yüzden tek onlara özel kalmıştı. Umarım hep öyle kalır..

Çok fazla dayanamayan Kül ve Ateş dizisinin KÜL adlı şarkısını da Asi ve Demir'e yakıştırdım bu yüzden. Bana niyeyse onları anımsattı, şarkıyı dinlerken onlar geldi geçti gözümün önünden... Bizimkiler için yazılan birçok şarkının çöpe gittiğini ya da rafa kaldırıldığını bildiğim için belki de… (bazı yazılan şarkılar kullanılmadı anlamında diyorum)

Şarkı diyor ki…

Yanımda kalsan,
Kalbime dolsan,
Küllenmiş bu sevgimize, ateş olsan.
Aşkımla yansan
Gül olup dolsan,
Bir ışık yaksan
Bilirim…

TUBASİ, Sohbet Köşesi, 3 Ocak 2012



ASLIMT / 8.04.10




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder