2 Kasım 2011 Çarşamba

Asisiz yaşam...

4 yıl olmuş Asi ile tanışalı. İyi ki eşim 26 Ekim gecesi “Bak eski arkadaşımız Zarife’nin yeni dizisi başlamış” demiş. O andan itibaren Asi ile beraberim. Hiçbir dizi ve film beni bu kadar etkilemedi. 4 koca yıl geçti üzerinden hala aynı heyecan aynı bekleyiş.

Asi benim yaşamımı değiştirdi. Yaşama bakış açımı değiştirdi. Yapmadığım şeyleri yaptım, sitelere üye oldum, yorumlar yazdım, arkadaşlıklar kurdum. Kimse inanmıyor… zaten söylemiyorum da… beni anlayanlar burada… beraber olmak benim için yeter.

Bin kere izlesem, ilk izliyormuşum gibi hiçbir şey fark etmiyor. Sadece Asisiz yaşamayı öğrendim izleyemediğim zamanlar. Asi bize çok şey öğretti. Her izleyişimde yeni şeyler buluyorum, hatta “Daha önce neden görmemişim” bile diyorum.

minikkulak, Sohbet Köşesi, 26 Ekim 2011



Emre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder