26 Nisan 2012 Perşembe

Hüzne hiç gerek yok...

Sevgili Dostlar, Asi sayfalarda dolandıkça, tanışıklığımız  eskilere dayanıyor diyebileceğimiz dostların yazılarına denk geliyorum... Asi adına yazılan herşey çok güzel... çok özel... gönlüm herbirini tek tek alabilmekten yana çırpınıyor ama buna yetemiyorum. Yetebildiklerimi taşımaya gayret ediyorum...  İşte birtanesi... sevgili askasone'nin Asi'yi hüzünle anan dostlara kendi bakış açısını aktarışı... omuz verişi.
"Asi dizisine dair duyulan özlemleri ve güzel hisleri bilmek ne kadar hoş olsa da, yine de bana göre doğru olan tavır bu değil, sitem, özlem, hüzün, keder ya da bir yakınımızı yitirmiş gibi konuşmanın, yazmanın kimseye bir yararı yok, bence doğru olan tavır herkesin kendince, elinden geldiğince Asi&Demir'i yaşatması, hatırlatmak bir şey değil zaten hiç unutmadık ki. 
Senaryosundaki her türlü boşluğu bir kenara koyarsak, Asi; Türk dizi tarihinin gelmiş geçmiş en özel dizisi, o görüntüler, uzun planlar, diyaloglar, bakışlardaki samimiyet ve tutku, aşk, vs. hiç bir dizide böyle işlenmemiştir. Bu dizinin bambaşka bir havası var ve o büyülü hava hep öyle kalacak. Şu diziyi izlemeyen biri ben Aşk'ı gördüm ya da izledim demesin. Bugün ya da geçmişte bize dizilerde aşk diye pazarladıkları şey, Asi'nin saçında bir tel bile olamaz. Asi ve Demir Gelmiş geçmiş en güzel ve özel çifttir.
Buna mukabil bence yukarıda yazdığım tüm duygulardan arınmak ve sadece yaşatmak gerek, herkes bildiğince, yapabildiğince, elinden geldiğince yaşatmalı Asi'yi.. Ben mesela Dizi biteli yıllar oldu, ama ben bitirmedim aklımda ya da kalbimde Asi'yi, hala klipler yapıyorum, kendi kafamda yeni yeni senaryolarla. Yaklaşık 400 oldu sanırım ve durmaya da niyetim yok. Sayfada gördüğüm kadarıyla page aklıma geldiği kadarıyla e.min, borontes, funda, nhy, yine burada özgün senaryolar yazan arkadaşlar, bildiğince, yapabildiğince, yeteneğince, elinden geldiğince yaşatmış, yaşatmaya çalışan adı şimdi aklıma gelmeyen tüm arkadaşlara kendi adıma teşekkür ederim. Umarım bıkmadan, usanmadan Asi'yi yaşatma yolunda devam edersiniz. 
Kedere hüzüne hiç gerek yok.. Bu dizi hala bitmedi, aklınızda, kalbinizde bitirdiğiniz gün biter.."
askasone, dizifil.com, 19.04.02  

alıntı resim / 18 .04.11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder