2 Haziran 2011 Perşembe

Heyecan...

Bugünler de farklı bir heyecan yaşıyoruz… İzlemekten bıkmadığımız, konuşmaktan yorulmadığımız ASİ dünya kulvarında…Yarıştığı kategori tüm açıklamalarınıza rağmen beni pek mutlu etmese de heyecanla bekliyorum… Birinci olup olmaması benim için önemli değil… Eğer sadece izleyen ben olsaydım bile hep yüreğimin bir yerlerinde olacaktı…Ama bu heyecanı babacığımla birlikte paylaşmak isterdim… Dizi devam ettiği sürece yan yana göremediğimiz oyuncular yan yana yürüyecek… Umarım hayal kırıklığı yaşamayız…Aslında en çok da bunu merak ediyorum… Oradaki tavırları çok önemli kafamda soru işaretlerinin çözümü için…Tabi 3. şahıslar izin verirse… Umarım yapımcısından oyuncusuna , yönetmenine herkes yaptıkları işin boyutunun farkına varmışlardır…Bu festival haberlerinin sıklaşması üzerine 1.bölümden başlayarak izlemek istedim… İzleyemedim… Kıskandım Asi’yi… Babası hep yanındaydı… Demir’e üzüldüm… Galiba kafayı yiyorum… Ne kadar özdeşleştirmişim her şeyi… Kendi kendime karar verdim… Bir süre ASİ’den uzak duracaktım… Yapamadım… Şiir sayfasına döndüm… Saatlerce şiir araştırdım… Sevgili e.min’in iç döküşlerine, sevgili usayken ve fundanın görsellerine uygun şiirler baktım … Bazen bu iç döküşlere görsellere yetecek,ifade edebilecek şiirler bulmakta zorlandım… Biz de 4 gün tatil var… Fırsat buldukça ekleyeceğim…

Emeklerinize, yüreğinize sağlık sevgili e.min ve usayken ve sevgili funda…

CEYHAN, 1 Haziran 2011



snm'den alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder