20 Mayıs 2012 Pazar

Sevginin kokusu...


Koku müziği gelir derinden... Aşka götürür... İki deli gibi çarpan yüreğe, yankılanan sese doğru yol alır... Akan sular gibi tertemiz pak ama son derece şiddetli... Bir büyü gibi bir çığlık çoğu zaman sevda ve huzurdur bu ses...

Öfkelerinde özlemlerinde aşklarında nefretlerinde gururlarında her an her şeyle bütünleşir...

Asinin müzikleri de ne kadar güzelmiş, bu sevdaya nasılda yakışmış onların aşkları izlendikçe izlenilesi, müzikleri dinlendikçe dinlenilesi...

                                       


Hep arıyorum onları, bakışlarını bana geçirdiği yaşattığı o güzel anıları... Ama bulamıyorum sadece özlüyorum... Özlemler gün geçtikçe çoğalıyor onlarda kalakaldım... Onları geri istiyorum onlar gibi aşkı kimsede bulamadım başka rüzgarlara bırakmaya denedim kendimi, olmadı, yapamadım. Yerlerini kimse alamayacak dolduramayacak kadar büyük bir yer açmışlar yüreğime.

Şu aralar sürekli benimle gezen bir replik var...
Bilmiyorum ama benimle dolaşıyor...
Hani ellerini iki yana açıp, boşluğa bıraktığında düşmeyeceğini bilmek ne deniyordu o duyguya?
Senin en önem verdiğin duygu: güven...
Ben Asi Demir’in birbirlerine olan bağlılıklarının yanında her koşulun acının sevdanın üzüntünün hep birebir yaşamasını gördüm... İkisi de aynı şekilde mücadele etti... Aşkı ikisi de var etti... İkisi de aynı zamanda yoruldular ama ya sonra birlikte ayağa kalktılar...

İnanın şimdi izlediğim dizilerde bunu görememek öyle acı ki... Tek taraflı olmuyor...
Aşk sevda karşılıklı... Ben bunu böyle öğrendim...

İyi ki de böyle öğrenmişim iyi ki de bu sevdaya ortak olup onlardayım halen ve hep de öyle kalacak...
Asi Demir

asidemirim, 25.04.2012, dizifilm.com


Fato(c) 25.01.10



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder