2 Mayıs 2011 Pazartesi

Sohbet Köşesi... hepimiz için


Sevgili Asi dostlarım,

ASi Sohbet sayfasına neden gelmiyorsunuz...Anında paylaşımlarımızı görüyoruz...Sevgili usayken ve e.min bize orda sohbet etmemiz için bir sayfa açtı...Ama sizler yoksunuz orda...Hepimizin ortak isteğiydi...

Sohbetlerimizi orda sürdürelim diyorum...

Hoşçakalın..

CEYHAN

Sevgili CEYHANcığım ,

Buraya alıntıladım mesajını önce... sonra da ziyaretçi sayfasına ilave edeceğim...

Elimizdeki sayfalara daldım bu aralar. Bizleri en iyi Asi-Demir'de kaybolanlar anlar... kayboldum yine onlarda, eski günlerde. Sevgili usayken ise sorunlu bilgisayarına rağmen bizlere daha alışık olduğumuz bir formatta sohbet imkanı yaratmak için araştırma yapıyor.

Ama biz bu tarzı öğrenip hayata geçirene kadar, blog sayfaları rahatlıkla kullanabiliriz. Anlık iletiler forum formatı tarzında rahatlıkla yazılabiliyor ve anında ekrana düşüyor. Bir gmail hesabınız olması yetiyor. Sevgili usayken zaten oldukça kapsamlı açıklamalar yaptı, ben kafanızı şişirmeyeyim bu konuda...

Sohbet Köşesi hepimiz için, diyerek bitireyim

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder