9 Ekim 2011 Pazar

Cuma alışkanlığı...

Bu yıl diziler beni hiç çekmiyor… e.min ben artık dizi izlemiyorum dediğinde şaşırmıştım, şimdi ben de öyleyim. Sadece cuma geceleri bakıyorum televizyona, cuma alışkanlığı ne yapayım… Allahtan orada eski dostlar var.

İhsan Bey, yeni dizide.. ama son derece başarılı. Babayı çok güzel yansıtıyor onu izliyorum. İhsan Bey olarak tabi.

Doktor Hanım da dizide, o da yardımcı evde sanırım!

Eee eski göz ağrımız, Yılmaz da dizide. Bana Tuba’dan Asi’ den güzel ayrıntıları hatırlatıyorlar, onun için izliyorum.

Asi’ye gelince… akşamları bazen reklamlarda izliyorum. Tabi ki özlüyorum ama Asi hep içimizde olduğu için çok bir şey fark etmiyor. Açıyorum bir bölüm, her karesini ezberlediğim için özlem bitiveriyor.

minikkulak, Sohbet Köşesi, 4 Ekim 2011


ANTE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder