21 Temmuz 2012 Cumartesi

15. Bölüm'e Dair


Sevgili Dostlar,
Asi arşiv taramalarımız için verdiğimiz aradan sonra, Bölümlere Dair sayfalarımızla yine birlikteyiz. Bölümümüzü,  15. Bölümün ilk yayınından hemen sonra... sıcağı sıcağına forumlara düşen bir mesajla duyuralım...
Demir'in atın üzerindeyken Asi'ye elini uzatıp ' gel' derken çıkan ses tonu. O nasıl 'Gel' demekse.
Yani öyle üç gariban harf, 'g', 'e', ve 'l' bir insanın ağzından çıkarken bu kadar anlam yüklü olabilir.
Ben o andaki 'gel' e bir sayfa yazarım.
Gel, merak etme artık yanında ben varım
Gel korkman için hiç bir sebep yok
Gel seni üzdüğüm için kahroldum,
Gel seni atın üzerinde görmeden içim huzur bulmayacak
Gel bana sarılmanı istiyorum
Gel hep hayalini kurduğum birlikte at üzerinde olma şansını ver
Gel ben senin at üzerinde saçlarını savurarak esmeni özledim,
Gel artık sana kimsenin zarar vermesine izin vermeyeceğim...
Böyle bıraksalar akşama kadar yazabilirim…
Bunların görüntü kimyaları gibi ses kimyaları da çok tutmuş...  Ya da bana öyle geliyor...
bimkolik  / dizifilm.com, 11 Şubat 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder