17 Eylül 2011 Cumartesi

Biz onu böyle sevdik...

eksiğiyle... fazlasıyla...
sevabıyla... günahıyla... bu dizi bizim...
biz onu böyle sevdik... benimsedik... kabullendik...
belki,
yaşam gibi...
belki,
birazda biz gibi...
olduğu için...

Sevdiklerimizin hatalarına göz yummanın... onlara kötülük etmekle eşdeğer olduğuna inanırım...
becerebildiğim ölçüde ... kendi adıma da hatalarımdan ders çıkarabilmeyi seviyorum...
Asi, bizim sevdiğimiz... vazgeçilmezimiz her şeyiyle... gözümüzden kaçmayanlarıyla bile...
burada yazılan gözümüzden kaçmayanlar... Asi dizisindeki kahramanları... ete-kemiğe... cana büründüren yazım ekibinin hataları aslında...
dikkatsizliğin sonucu hatalar bunlar...

yaz başından beri fırsat buldukça izlemeye çalıştım... ama gelin görün ki... 4.bölümden yukarı çıkmaya bir türlü fırsatım olmadı... ilk 4 bölümde dönendim durdum sayılır...
izlerken de bakın aklıma ne takıldı...

tarihleri darma-duman eden Sevgili yazıcı ekibimiz... eğitim konusunda da pek farklı değil...
bildiklerimiz... kadar bilmediklerimiz de çokça...

İhsan bey... Hukuk eğitimli...
Neriman... Kız Enstitüsünü 1.likle bitirmiş... (yalanım varsa ne olayım... .kendi söylemişti... hatırlarsanız...
Asi... Veteriner...
Sevinç... Ziraat Mühendisi...
Ceylan'ın müzik eğitimi aldığını biliyoruz...
Ziya... Coğrafya okumuş... (Neriman burun bile bükmüştü... )
Leyla... Finansçı... Aslan'ın deyimiyle Muhasebeci hanım... )
Kenan... Bala... Mimar

Gonca... bir "staj" muhabbetiyle... bir kaç bölüm oyalamıştı bizi... ama ne stajı yaptı bilen yok...
Defne'miz... üniversite bitirmiş... bitirmesine de... neyin eğitimini aldı... onu da bizlerden bilen olmadı... arada sırada anneciği... "gül gibi mesleğin var" deyip durdu ama... o gülün cinsini bir türlü öğrenemedik... Yumurta kırmasını beceremezken Aşçı olup çıkıverdi başımıza... üstelik... kitap bile yazdı...

Melek... bir kanadı kırık Melek... sonradan dansçı oluverdi... ne ara oldu... sözü bile geçmedi...
Demir... tekne tamirine kalkışmasaydı... Süheyla teyzenin ağzından Mühendis olduğunu duymayacaktık...

Kerim... ?
ya garibim Aslan... ona ne demeli...
bizim... uzunca boylu Aslan'ımızın eğitim durumunu bileniniz var mı... ? Yoksa ben mi kaçırdım...
mısır tarlalarını ilaçlayan uçağı görünce pilot olma özlemini dile getiren Aslan'a
"ilk okulu bile zor bitirdin" diyordu... Ökkeş... babası...
çok sonraları da... annesi olduğunu öğrendiği Süheyla'ya... "Lisedeki ... bizim Fizik Öğretmeni gibisin" diyordu uzunca boylu Aslan...
Sevinç'in doğum gününde davetli genç kızların Peyzaj eğitimi almıştır demelerine de kaçamak yanıtlar vermişti...

ah... yazıcı ekibi... ah...
ah... sizi dördü bir yerde kalem oynatanlar... diye
kulaklarını çınlatalım...
keşke şöyle bir geriye yaslanıp... tüm bölümleri sil baştan izleseler... eminim onlarda epey bir malzeme çıkarırlar kendilerine...
dedim ya... tüm bunlara rağmen... Asi bizim...
olmaya da devam edecek...
ben de gözümüzden kaçmayanları yakalamaya...
Sevgiler...

*naile*, Sohbet Köşesi, Gözümüzden Kaçmayanlar, 14 Eylül 2011


snm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder