30 Eylül 2011 Cuma

Geleceğin kardeşlerine...

...
bu sayfalara uğrayamadığım her gün... asırlar kadar uzun geliyordu zaten...
uğradım... ne göreyim... Sevgili AcemiDemirci'ye günümüz yetmemiş... yüz yıllar sonrasına belge bırakmış... ben durur muyum...
ben de kendi... MÖ'mi yazarak başlarım...
yıl... 2007...
çalışma yaşamımın son dönemlerinde işlerimizin en azından bir kısmını bilgisayarla yapar olmuştuk... bolca sayılar gelir geçerdi klavyeden ekrana...
ama... bir dizi izledim... her şey değişti... bundan sonra ne işime yarar dediğim... uzunca süre edinmemek için ev halkına da terör estirdiğim (bu bir itiraftır ayrıca...) bilgisayar, geldi ve yaşamımın baş köşesine kuruldu... bir haşır-neşir oldum sormayın...
içinde ne kadar Asi geçen paylaşım alanı varsa... çoğuna göz gezdirdim...
yüreğimde yer edenlere üye olup... başladım yazılara...
ama baktım...
ı-ıhh... bir şeyler eksik...
ben bu diziyi kayda almazsam olmaz dedim... önüme çıkan kapasite sorununu bizim evin teknolojiden sorumlu bakanı küçük kız kardeşle hallediverdik.
ohh...
bizim pc'nin kapasitesi... Asi'nin... uçsuz bucaksız tarlaları gibi...
megabayt... cigabayt... bayt... bayt... başladım kayıtlara...
olmadı... yine bir şeyler eksik...
ee... kaydettiklerimizi cidi'lere... dividi'lere aktarmadan olmaz...
yine küçük kız kardeş... Hüdayda diyarından yetişti yardıma... günlerden bir gün... kapıya gelen kutudan bir kayıt ve gösterme aygıtı çıktı...
kim tutar beni...
eller... "bas bas paraları Leyla"ya diye dursun... ben Asi bölümlerimi bastırdım... o cidi'lere... dividi'lere... Asidostlarım ile bile paylaştım...
sonsuza dek sürecek 71 bölümü bir kaç teker içine sığdırdı... gözünü sevdiğimin teknolojisi... (yıl... 2400'den nasıl görünür bilmem ama... bugün böyle... )
ancak;
şimdi aldı mı beni bir dert...
ev halkına... her zaman... her durumda...
önce benim "Asi'lerim" kurtarılacaktır... der dururum...
ya benden sonra... ?
hem de çooookk sonra...
bir kaç asırlık sonralardan...
ama onun da çözümünü kendimce bulur gibiyim... de...
de... dedirten ufak tefek engellerim var...
bulduğum çözüm için... araziye çıkmam gerek...
ama bu aralar diz bağlarım yırtık...
ne işin var demeyin...
neden mi araziye çıkacağım...
şöyle bir kaç düzine daha Asi Dvd'lerinden hazırlayıp... toprağa gömeceğim... üzerine... baraj... beton yığını konutlar yapılmayacak olan yerler bulmam gerek...
işe... Kozcuoğlu tarlalarından mı başlamalı acaba... ne dersiniz...

insan denen canlı... meraklıdır... yapısı gereği...
binlerce yıldır çeşitli uygarlıklara ev sahipliği yapmış özel ve güzel bir coğrafyada yaşıyoruz...
kimileri... tarih için... kimileri tahrif için kazar durur toprağı...
işte... 2400'lerde de... insanlar geçmişlerini merak ederlerse...
geçmiş de çoğunlukla toprağın altındadır ya...
işte onlara kolaylık olsun diye... Asi Dvd'lerini oraya... buraya... elimin değidiği her yere gömeceğim...
ve ... ne olur bunu çevreyi kirletme olarak almayın...
ki...
bizler...
bizden önceki yüzyıllarda yaşamış sevdalara bugün bile tanıklık ederiz...
bizden sonrakiler de ... eğer... hala... sol yanlarında çarpan bir yürek taşıyorlarsa...
kendilerinden önceki yaşanmış sevdalara tanıklık etsinler...
bu sevdanın adı da Asi olsun...
sevdayı sevda yapan... AsiDemir'i tanısınlar...
tozlu köy yollarının... mağrur prensesinin ...
dili ketum ama... bir bakışı... binlerce söz söyleyen genç bir adamın...
kadim zamanların şehrinin...
bereketli toprağının öyküsünü öğrensinler...

Tanrı... herkese uzun ve sağlıklı ömürler versin...
ama...
2400'e erişmekte zorlanacağımız kesin...
DNA'larımız... yeniden bir araya gelir mi... bilemem... beni aşar...
ama... toprak... kendine emanet edileni saklar... .

o günlerde... yaşam sürecek birileri de mutlaka toprağa el atar...
ne görsün... *naile*nin geleceğe bıraktığı yegane mirası ... Asi Dvd'leri...

ey... 2400'lü yılların kardeşi...
teknolojimize gülme...
bu tekerler de ne deme...
bir yolunu bul... otur... izle...
bulabilirsen... Asi için... kimler ne yazmış... bir göz gezdir... Asi-demir.com tavsiye edilir...
sana da benim gibi... gecenin bir yarısı yazı yazdırmazsa... izleyeceğin ASİ... ne olayım...
ve sen de kendi teknolojinle onları çoğalt... senden sonra geleceklere bırak...
bugünün ol tarihi... 26 Eylül 2011...
yazan da... *naile*


*naile*, Sohbet Köşesi, 26 Eylül 2011


MERVE61

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder