17 Eylül 2011 Cumartesi

Yanlarına başka kimseleri koyamadık...

Ah... Asi... ah... ne yaptın sen bizlere...
başka yüzlere... başka gözlere bakamaz olduk... hepsinde senden izler arıyoruz hala...

oyuncularının pek çoğu şimdilerde yeni dizilerde boy gösterse de... henüz onları bu yeni halleriyle benim kabullenme katsayım sıfır...

uzunca bir sürede öyle olacak korkarım...

elbette başka oyuncularda can verebilirdi Asi'ye... ama bu kadar uyumlu-etkili olur muydu?
bizlerin üzerinde... tartışılır...

ömrümüz yeterse bir gün görürüz mutlaka...
eski ayları kırpıp yıldız yaptıkları gibi... bir zaman sonra... Asi yeniden... yeni oyuncularla çekilir mi... çekilir...
neden olmasın... örnekleri pek çok...

işte asıl kıyaslama için... vereceği tat... o zaman belli olur...

"doymadım... doyamadım sevmelere seni ben... "
"kimseyi koyamadım yerine" diyordu Sezen Aksu... şarkısında...

hiç birimiz sevmeye doymadık...
yanlarına da başka kimseleri koyamadık...
Asisevdası böyle bir şey...

*naile*, Sohbet köşesi, 15 Eylül 2011


MERVE61

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder