14 Eylül 2011 Çarşamba

Zaman kadar sonsuz...



Bazen sevdiklerimiz, zaman kadar sonsuzdur. İşte bu yüzden seni; sevginin coğrafi sınır tanımayan yanını keşfettiğim için çok sevdim…
Tezer Özlü


Asidemir'de zaman kadar sonsuzlar... Sevgileri coğrafi sınırları aştı... 80 ülkeye satıldığı söyleniyor... Sevginin dilinin evrensel olduğunu kanıtladı... Aynı dili konuşmaya gerek yok... Sevginin dili gözler, eller, bazen sadece bir duruş, bir yürüyüş, bir bakış, bazen bir taş üstünde oturuş, bazen nehir kenarında at sıvazlamak... Sevginin ifade edilişinin bin bir çeşidini Asi'de öğrendik...

Birbirimizi tanımadan sevmeyi, güvenmeyi, özlemeyi öğretenlere tekrar teşekkür ederim...

…ben de bugünü Antakya'da yaşayanlardanım... Hemen arkadaki ağacın altında Asya ile kağıttan gemiler yapıyorum... Asya, babası uzakta olanlara kağıttan gemiler yapmayı öğretiyor... Onun öğrencilerindenim... Benim babacığıma ulaşır mı o gemiler bilmiyorum ama hissedecektir...

CEYHAN, Sohbet Köşesi, 14 Eylül 2011

]duygy[

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder